piątek, 23 listopada 2012

Wyglą detektywa


Kiedy byłam jeszcze małą dziewczynką, uwielbiałam wraz ze znajomymi bawić się w detektywów i w rozwiązywanie tajemnic, chociaż błahych, ale bardzo skomplikowanych.
Już jako dzieci doskonale wiedzieliśmy, jak powinien wyglądać PRAWDZIWY detektyw.
Otóż detektyw powinien mieć płaszcz, najlepiej długi, nam służyły do tego płaszcze rodziców lub inne pelerynki. Do tego obowiązkowo kapelusz oraz fajka. I wyobraźcie sobie, że nasz kolega podkradał dziadkowi najprawdziwszą fajkę i się nią dziedziliśmy na zmianę, aby ją potrzymać i odegrać rolę w zabawie:)
Wtedy też nie znałam Sherlocka Holmesa, coś tam o nim słyszałam, a jednak stał się wzorem dla detektywów na całym świecie. Na pewno zauważyliście też, że bardzo często w filmach, głownie amerykańskich, detektyw ma płaszcz i kapelusz, a fajkę czasami zastępuje cygaro.
Są to wszystko kopie Sherlocka.

PS: Szukam pracy jako grafik w firmie zajmującej się tworzeniem stron Internetowych jeśli macie jakieś namiary to dajcie mi znać




1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!